POLLEN, JAG HATAR POLLEN

måndagar, dessa sega måndagar.
men om man har kul går de fort, vilket jag haft idag.
riktigt jädra kul, de behövde jag! och jag börjar bli beroende av idomin xD
efter skolan drog jag till kiosken med sia frida ramos o becca, träffade kp där.
och sen kom ida dit. sen drog jag frida o sia hem hit och åt, sedan kollade dom på min
träning. men frida åkte ganska fort, och ida kom dit med. och kp också:)
ganska okej träning idag faktiskt måste jag säga.
och jag verkligen älskar vädret & mina fina vänner!
imorgon har jag matteprov o sen måste jag hem o städa lite fort o käka, sedan blire speedway,
puss på´t liksom! längtat utav rena helvete asso!
menmen, nu får de räcka! ska snart fixa håret lite tänkte jag.
och igår kunde jag verkligen inte sova, jag låg bara och grät till typ 2.
jag mår ärligt inte bra utan dig.. :'(
aja, hoppas ni har de bättre än jag! och att jag kan sova lite inatt iaf.
och på träningen va jag fan asdepp..
jag orkar inte mer.

aja, speedway med sia och otto imorgon, de blir bäst!
ha de bra iaf, pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0