TORSDAG, HÅLA HÅLA OCH ÅTER HÅLA

torsdag idag, och jag tror vi inte har haft annat än håla.
först matte, sedan håla blev ingen syslöjd, sedan språk, sedan 2 håler för de blev inga svenskalektioner,
sedan engelska, vi började tidigare. så vi slutade tidigare, så jag becca och bianca tittade på 7b och 7a;s
gympalektion, fast vi gick en promenad med freddie och ramos istället, för dom va ju inte med på idrotten
och dom skulle gå en promenad så ja(a) sen kom pappa och hämtade mig och bianca, vi åkte hem.
lagade makaroner, blev en aning mycket men men.. sen gjorde vi oss iordning, sedan drog vi till fotbollssamlingen
och sen bar de av till match. match i tottebo, förlorade.. men men. aja, imorgon ska jag va med freddie jenny nelle
becca och ramos tror jag. de blir bäst ;* ha de bra! puss



MIN BARA, MIN FREDDIE! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0