de är bara drömmar, och kommer alltid vara...



hejsan hoppsan folket!
skola idag, becca tillbaks.. vi och våra misstag, när vi skulle ha biologi, trodde vi att de va kemi,
så vi satt utanför där, då ringde de på dolt till becca, hahahhaha jag skrattar än asso. bostad o allt.
iallafall, sen efter en kvart gick vi till biologin och då va de ju biologi vi skulle ha, knas på oss..

becca ska klippa sig nu, vi har bestämt att jag ska slinga hennes hår och hon ska färga mitt typ. jag vill förövrigt bli stylist har jag kommit på, fett nice vill jag lova.

nu snackar jag tele med bianca, alltid kul, våra planer asso, fredag blir kanon. lördag lika så.
snart träningen, ska snart packa och äta något. efter träningen blire becca och karin dåva.

men nu orkar jag inte mer.
de är bara drömmar, och jag lever i min dröm.
finns på telefonen.

puss&kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0